CADEAUX: Digitalno osnaživanje i usavršavanje obrtnika i zanatlija na božićnom tržištu (2022-2024)


Ova publikacija je ostvarena uz financijsku potporu Europske komisije.
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

PRATITE UPSET NA   /// Slikovni rezultat za facebook small no background @upset.theatre   ///   Slikovni rezultat za instagram small no background @upset.theatre   ///   Slikovni rezultat za twitter small no background @TheatreUpset ///  Image result for youtube logoUpset theatre
Izrazi koji se koriste na ovim stranicama, a imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod.

OSOBNA KARTA PROJEKTA
Program Erasmus+ Ključna Aktivnost 2 (KA2) Strateška partnerstva u strukovnom obrazovanju i treningu
Nacionalna Agencija PT01 – Agência Nacional Erasmus+ Educação e Formação (Portugal)
Broj ugovora / službena web stranica 2022-1-PT01-KA220-VET-000086009 / Erasmus+ project card
Naslov  Digitalno osnaživanje i usavršavanje obrtnika i zanatlija na božićnoj tržnici
Kratki naziv CADEAUX (#cadeaux_upset)
Provedba  01.12.2022. – 30.11.2024. (24 mjeseca) // projekt je počeo s odgodom (1.12.2023. – 30.11.2024.)
Ukupni budžet 120.000 EUR
Koordinator  Guerreiro & Silveira, Lda // Lisabon, Portugal // https://www.facebook.com/guerreiroesilveira
Partneri

KRATKI OPIS PROJEKTA

Tradicionalna izrada je ručna izrada ukorijenjena u europskim teritorijima kao dio lokalne kulture i gospodarstva, uključujući kružno gospodarstvo.  Potrebno je održati zanatske obrte na životu, očuvati pristup zanatskim proizvodima i osposobiti ih za korištenje digitalnih alata kako bi poboljšali svoj marketing.  Božićni zanati predstavljaju značajan segment obrtničkog sektora, au mnogim slučajevima zanatske tvrtke i novoosnovana poduzeća prilika su za uključivanje osoba u nepovoljnom položaju pružajući im društvenu integraciju.  Većina obrtnika mora naučiti kako sami upravljati digitalnim marketingom kako bi predstavili i prodali svoje božićne rukotvorine kako bi bili uključeni u obrtnička turistička tržišta u Europi.  Tijekom provedbe aktivnosti imali smo priliku upoznati i analizirati potrebe ovog sektora vezane uz globalizaciju i digitalizaciju tržišta.  Potrošače više privlače jeftini proizvodi koje mogu kupiti online, a mlade generacije puno više zanima kvantiteta nego kvaliteta, iz tog razloga želimo poučiti obrtnike da uvedu digitalne tehnologije i strategije u svoju osnovnu djelatnost kako bi je učinili solidnijom,  učinkovit, konkurentan, jamči kvalitetu, naravno, ne gubeći iz vida vještine, povijest i tradiciju.

 

 

 

Cilj nam je sponzorirati proizvode visoke kvalitete pokazujući kupcima da prepoznaju kvalitetu i vrijednost obrtničkih proizvoda.  Provest ćemo transnacionalne i lokalne aktivnosti unutar 2 WP-a kako bismo kao opipljive rezultate ovog projekta stvorili božićni priručnik za digitalni marketing namijenjen obrtnicima/ženama koji rade u sektoru božićne umjetnosti i obrta uključujući smjernice s praktičnim uputama u skupu od 5 modula obuke  i Pilot Training Course: CADEAUX za pružanje digitalnih vještina i kompetencija obrtnicima za upravljanje najkorisnijim digitalnim alatima za poboljšanje njihovog poslovanja, kreativnosti i digitalne spremnosti, primjenom resursa Božićnog priručnika za digitalni marketing.  Ideja projekta rođena je iz ovog koncepta: omogućiti čak i malim tvrtkama da nauče kako izgraditi digitalnu strategiju za razvoj svog projekta brendiranja.

 

 


KRONOLOGIJA I ARHIVA PROJEKTA



REZULTATI PROJEKTA


*** REZULTATE ĆEMO AŽURIRATI KAKO SE PROJEKT RAZVIJE...

PROMOTIVNI MATERIJALI